Advert.

Do NOT tell your scammer he is posted here, or report their accounts as it puts others at risk!

kindkatenka@gmail.com

This section deals specifically with online romance scams. The images used by the scammers are stolen from innocent people, usually from their social media pages.

kindkatenka@gmail.com

Unread postby firefly » Sat Dec 20, 2014 1:24 am

Out of the blue:

Hallo! Ich schreibe Ihnen in Frieden und mit guten Vorhaben. ich hei?e Katya.
Ich bin 29 Jahre alt. Fur mich ist es die erste Erfahrung des Kennenlernens uber das Internet.
Als ich Ihre Seite in der Agentur der anonymen Internet-Bekanntschaften gesehen habe, haben
Sie mir sehr zugesagt. Dort wurde mir auch Ihre E-Mail-Adresse mitgeteilt
Zunachst hatte ich Zweifel, mich an so eine Agentur zu wenden, aber dann haben mich die Zweifel verlassen, als ich erfahren
habe, wie viele Frauen wirklich ihr Gluck in einem anderen Land gefunden haben und bis heute dort leben. Ich werde
Ihnen etwas uber sich erzahlen: Ich arbeite im Bereich der Auto-Versicherung. Im Moment bin ich
geschieden und ohne Kinder. Ich nehme die Familienbildung sehr ernst. Ich habe
irgendwo gelesen, dass die Manner aus Deutschland gro?e Romantiker sind, an die gro?e Liebe glauben und Familienbildung ernst nehmen.
Ihr neuer Freund, Katya.
12/15/20145:12:11 PM


/

Hello! I am writing you in peace and with good intentions. My name is Katya.
I am 29 years old. For me it is the first experience of getting to know over the internet.
When I saw your page in the agency of the anonymous Internet acquaintances have
Me very committed. Your e-mail address where I was told
Initially I had doubts as to appeal to an agency, but then the doubts have left me, as I know
I, like many women have really found their happiness in another country and still live there. I shall
You tell something about yourself: I work in the field of auto insurance. At the moment I am
divorced and without children. I take the family education very seriously. I have
read somewhere that the men from Germany are great romantics who believe love at the biggest and take family education seriously.
Your new friend, Katya.
12/15/20145: 12: 11 PM


Return-Path: sarda.sud@unitalsi.it
Received: from localhost (unknown [185.17.106.81])
by zmunitalsi.omitech.it (Postfix)
Reply-To: "Katty" kindkatenka@gmail.com
Subject: Ich wunsche Ihnen guten Tag! / I wish you a good day
Date: Mon, 15 Dec 2014

Originating IP: 185.17.106.81
Originating ISP: Wireless Gate S.n.c. Di Gasparri & Ciofi
City: Serra San Bruno
Country of Origin: Italy

Picture received with the email:
Attachments
katya.JPG
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
User avatar
firefly
"Nut job" admin.
 
Posts: 71081
Joined: Sun Apr 22, 2012 12:27 am
Location: in a parallel universe

Re: kindkatenka@gmail.com

Unread postby firefly » Sat Dec 20, 2014 1:27 am

Previous scam reports regarding the same picture were made online for the email address natashabelkia@gmail.com.

Pictures from the same gallery reported online:

katya1.jpg

katya2.jpg
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
User avatar
firefly
"Nut job" admin.
 
Posts: 71081
Joined: Sun Apr 22, 2012 12:27 am
Location: in a parallel universe

kindkatenka@yandex.com

Unread postby firefly » Fri Dec 26, 2014 5:55 am

Email:

Guten Tag, xxx ! :-) Wie geht es dir?
Ich bin sehr froh, einen Brief von dir sehen. Ich entschuldige mich für die Verzögerung in meiner Antwort. In den letzten Tagen habe ich keinen Zugang zum Internet haben. Als ich den Brief von Ihnen, war glücklich, dass ich Ihre Aufmerksamkeit zu bekommen. Ich hoffe, dass wir unsere Korrespondenz fortsetzen und erfüllen näher. Sie haben nichts dagegen? :-)
Mein Brief an Sie aus einem Land, das lange Winter und viel Schnee hat. Dieses Land heißt Russland. :-) Ich glaube, Sie über dieses Land gehört habe?

Welche Stadt wohnst du? Ich habe irgendwo gehört, dass Männer aus Deutschland große Romanze, glauben an die leidenschaftliche Liebe, ernsthaft über die Gründung einer Familie und Kindern. Kein Wunder, dass Deutschland hat der Welt Heine, Goethe und Schiller. :-)
Ich habe viele gute Dinge über die Natur der deutschen Männer gesagt. Die Hauptsache, die ich mochte - es ist ernsthaft über die Gründung einer Familie, der Wunsch, Kinder zu haben und kümmern sich um seine Familie.
Was ist Ihre Haltung zur Schaffung einer starken Familie und eine starke Zukunft Beziehung? Es ist wahr, dass ich der deutschen Männer gehört?
Erzähl mir von deinem Charakter. Welche Eigenschaften gefallen Ihnen am wenigsten an eine Frau zu schätzen?

Ich werde Ihnen sagen, ein wenig über mich und senden Sie meine Fotos, so dass Sie mich besser sehen.
Ich lebe in Russland ist keine große Stadt namens Novocheboksarsk. Ich bin 29 Jahre alt. Ich arbeite als Versicherungsvertreter im Bereich der Kfz-Versicherung. Arbeit beenden. Manchmal muss man zu den nächsten Siedlungen für die Auftragsvergabe zu reisen.
Meine Arbeit Ich mag. Bei der Arbeit, nie langweilig.
Wo arbeitest du? Mögen Sie Ihre Arbeit?

Ich lebe allein in einer kleinen, aber gemütlichen Wohnung. Ich habe eine einfache Heimcomputer. Der Computer, den ich noch arbeiten müssen. Ich habe keine Probleme schreibe Ihnen, E-Mails.
Aber wegen der geringen Geschwindigkeit des Internets habe ich Schwierigkeiten mit zusätzlichen Kommunikationsprogramme: Skype und andere.
Wir können eine konstante Korrespondenz per E-Mail und teile Fotos, Videos haben. Später werde ich versuchen, das Telefon zu bekommen, so dass wir gegenseitig anrufen.


Ich mag tanzen. Ich mag die Natur, Sommer, Sonne, Picknick. Ich mag um den schönen Städten von Russland, Schwarze Meer reisen. Ich war auch in der Lage, fremde Länder zu besuchen: Türkei, Ägypten, Abchasien.
Ich mag mit meinen Freundinnen zu kommunizieren. Wir gehen ins Kino, in den Park gehen, wir gehen auf ein Picknick, im Winter Ski zu fahren oder einfach nur in einem Café sitzen.

Sorry, können Sie es leid, meinen Brief zu lesen sein. Ich werde meinen Brief beenden. Ich hoffe, dass Sie meinen Brief gefiel, und du wirst mich bald zu beantworten. Bitte schicken Sie mir ein Foto zu.
Mit freundlichen Grüßen, Katya


/

Good day, xxx! :-) How are you?
I am very glad to see a letter from you. I apologize for the delay in my response. In recent days I have no access to the Internet. When I received the letter from you was lucky that I get your attention. I hope that we continue our correspondence and meet more detail. You do not mind? :-)
Has my letter to you from a country where the long winter and lots of snow. This country is Russia. :-) I think you've heard about this country?

Which city do you live? I heard somewhere that men from Germany great romance, believe in the passionate love that serious about starting a family and children. No wonder that Germany has the world Heine, Goethe and Schiller. :-)
I have said many good things about the nature of German men. The main thing that I liked - it's serious about starting a family, the desire to have children and take care of his family.
What is your attitude to create a strong family and a strong future relationship? It is true that I heard of German men?
Tell me about your character. What qualities do the least to appreciate you a woman?

I'll tell you a little about myself and send you my photos so you can see me better.
I live in Russia is not a big town called Novocheboksarsk. I am 29 years old. I work as an insurance agent in the field of car insurance. Finish work. Sometimes you have to travel to the nearest settlements for the award of the contract.
My work I like. Bored at work, never.
Where do you work? Do you like your job?

I live alone in a small but cozy apartment. I have a simple home computer. The computer I still have to work. I have no problems writing to you e-mails.
But because of the low speed of the internet, I'm having trouble with my communication programs: Skype and others.
We can have a constant correspondence by e-mail and share photos, videos. Later I'll try to get the phone, so we call each other.


I like dancing. I like nature, summer, sun, outdoor picnics. I like to travel around the beautiful cities of Russia, Black Sea. I was also able to visit foreign countries: Turkey, Egypt, Abkhazia.
I like to communicate with my friends. We go to the movies, going to the park, we go on a picnic, go skiing in the winter or just sit in a cafe.

Sorry, you are tired of his to read my letter. I will finish my letter. I hope you liked my letter, and you will answer me soon. Please send a photo to me.
Best regards, Katya


Return-Path: kindkatenka@yandex.com
Received: from host-89-231-209-55.dynamic.mm.pl (host-89-231-209-55.dynamic.mm.pl [89.231.209.55])
Date: Sun, 21 Dec 2014

Originating IP: 89.231.209.55
Originating ISP: Multimedia Polska S. A.
City: Debica
Country of Origin: Poland

Picture received with the email:

katya.JPG
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
User avatar
firefly
"Nut job" admin.
 
Posts: 71081
Joined: Sun Apr 22, 2012 12:27 am
Location: in a parallel universe

Re: kindkatenka@gmail.com

Unread postby firefly » Fri Jan 02, 2015 7:04 pm

Email:

Hallo xxx! Ich bin froh, Ihren Brief zu erhalten.
Ich freue mich, dass Sie meine Fragen beantwortet haben, und mehr über mich selbst. Dies zeigt Ihre ernste Absichten. Ich will, um Sie besser kennen zu lernen.
Ich wollte unbedingt ein Foto von Ihnen zu bekommen. Es ist schade, dass Sie nicht senden Sie sie mir. Ich hoffe, dass in meinem nächsten Brief werde ich Ihr Foto zu sehen.

Ich habe dir schon gesagt, dass ich in Russland. Ich werde mehr über meine Stadt zu erzählen. Ich bin geboren und leben in einer großen Stadt ist nicht - Novocheboksarsk, Republik Tschuwaschien.
Meine Stadt ist 750 km östlich von Moskau gelegen. Die Bevölkerung von meiner Stadt ist 123.922 Einwohner. Die Stadt liegt an den Ufern der Wolga entfernt. Dies ist die Hauptattraktion in meiner Region. Sie können meine Stadt auf dem Foto sehen. Ganz in der Nähe meiner Stadt ist die Hauptstadt der Republik meine - die Stadt Tscheboksary.
Ich studierte an der Fakultät für Wirtschaftswissenschaften an der Universität, der Industrie "Versicherung". Es gelang mir, einen Job in der Bildung zu bekommen. Auch wenn in unserem Land ist es nicht einfach zu tun.
Mein Arbeitstag beginnt 9.00 Uhr bis 18.00 Uhr. Samstag von 9.00 bis 15.00 Uhr. Und der Tag der Auferstehung. Ich schätze Pünktlichkeit beim Menschen. Daher ist es wichtig für mich, die Arbeit unverzüglich kommen.

Ich höre gerne Musik. Ich glaube, dass gute Musik bringt einige positive Energie. Ich mag, um gute Filme zu sehen, oder einfach nur ein Buch lesen.
Jetzt in der Welt der Gadgets, Tablets, Smartphones selten Menschen lesen ein gewöhnliches Buch gesehen. By the way, wie wollen Sie davon?
Meine Lieblingsfarbe ist weiß, blau und rosa. Ich mag die Farbe weißen Chrysanthemen und Rosen.
Was wollen Sie tun, in der Freizeit mag und was ist Ihre Lieblingsfarbe ???

Hoffnung, mit Ihnen eine ständige Kommunikation umzugehen. Wir müssen ständig austauschen E-Mail. Später können wir am Telefon und schriftlich sms sprechen.
Leider habe ich nicht Skype oder andere Anwendungen. Internet und Computer-Eigenschaften sind sehr schwach. Ich hoffe, Sie nicht böse deswegen sind.
Für mich ist es wichtig, dass wir zwischen Vertrauen und Verständnis geboren wurden. Dies wird es uns ermöglichen, eine starke Beziehung zu haben.
Ich werde meinen Brief beenden. Ich werde für Ihre Antwort zu warten. Ich hoffe, Sie lassen mich nicht lange warten.
Dein Freund Katya


/

Hi xxx! I am glad to get your letter.
I am glad that you have answered my questions, and more about myself. This shows your serious intentions. I want to get to know you better.
I really wanted to get a photo of you. It is a pity that you do not send them to me. I hope that in my next letter I'll see your photo.

I have already told you that I am in Russia. I'll tell you more about my city. I was born and live in a big city is not - Novocheboksarsk, Republic of Chuvashia.
My city is located 750 km east of Moscow. The population of my city is 123,922 inhabitants. The city lies on the banks of the Volga River. This is the main attraction in my region. You can see my city in the photo. Very close to my city, the capital of the Republic is mine - the city of Cheboksary.
I graduated from the Faculty of Economics at the University of the industry "Insurance". I managed to get a job in education. Although in our country, it is not easy to do.
My day starts 9.00 bis 18.00 clock clock. Saturday from 9:00 to 15.00 clock. And the Day of Resurrection. I appreciate punctuality in humans. Therefore, it is important for me to come work immediately.

I like listening to music. I believe that good music brings some positive energy. I like to watch good movies, or just read a book.
Now in the world of gadgets, tablets, smartphones rarely seen people read an ordinary book. By the way, how you want it?
My favorite color is white, blue and pink. I like the color white chrysanthemums and roses.
What do you want to do, like in the leisure and what is your favorite color ???

Hope to deal with you constant communication. We must constantly exchange e-mail. Later we can talk on the phone and in writing sms.
Unfortunately I did not Skype or other applications. Internet and Computer properties are very weak. I hope you are not angry about it.
For me it is important that we were born between trust and understanding. This will allow us to have a strong relationship.
I will finish my letter. I'll be waiting for your reply. I hope you will not let me wait long.
Your friend Katya


Return-Path: kindkatenka@yandex.com
Received: from 228.gprs.mts.ru (228.gprs.mts.ru [213.87.132.228])
Date: Sat, 27 Dec 2014

Originating IP: 213.87.132.228
Originating ISP: Mts Ojsc
Country of Origin: Russian Federation

213.87.132.228 :

Country: Russian Federation
Region: Moscow City
City: Moscow
Latitude/Longitude: 55.752201 / 37.615601
ISP: "Mobile TeleSystems, OJSC"
Organization: "Mobile TeleSystems, OJSC"
Host Name: 228.gprs.mts.ru
IP address is numbered 213.87.132.228. This IP address refers to Russian Federation, and it is fixed within Moscow, Moscow City. IP Country code is RU. ISP of this address is "Mobile TeleSystems, OJSC", organization is "Mobile TeleSystems, OJSC".
In another words, the email was sent using a mobile phone.

Pictures received with the email:

2 pictures of Novocheboksarsk city stolen from the internet + another stolen one, reported online already for being abused in scams

katia.JPG
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
User avatar
firefly
"Nut job" admin.
 
Posts: 71081
Joined: Sun Apr 22, 2012 12:27 am
Location: in a parallel universe

Re: kindkatenka@gmail.com

Unread postby firefly » Sun Jan 04, 2015 10:51 pm

Email:

Hallo meine schöne Freund, xxx.
Ich freue mich sehr auf Ihre Antwort. Ich hoffe, du meine Gedanken in seinem letzten Brief verstehet. Unsere Kommunikation gibt gute Hoffnung für unsere Zukunft. :-) Ich bin glücklich, wenn ich Ihren Brief erhalten. :-)
Ich bin dankbar dafür, dass du mir vorgestellt. Du bist eine wunderbare und interessante Menschen. Nun konzentriere ich mich auf Sie. Ich fing an, mehr über Sie denken. Sind Sie froh, mit mir kennen zu lernen?
Ich in der Regel vorsichtig aus Männern. Zunächst die Agentur wollte ich nicht zu glauben. Ich dich traf, und ich glaubte ihnen! Aus irgendeinem Grund mit Ihnen möchte ich sprechen, Ich möchte, dass dir Herz öffnet und so ehrlich mit Ihnen. Ich will, dass du mich völlig zu vertrauen, auch.
Vielleicht haben Sie gefragt, warum ich begann der Suche nach ihrem Mann auf dem Internet! Ich wollte nicht, Sie mit meinen Problemen zu Beginn des Datings zu laden.
Ich wurde zu einem russischen Mann verheiratet. Zuerst dachte ich, es war für immer. Dann werden wir nicht mehr gegenseitig zu verstehen. Constant Streitereien. Er hat oft die ganze Nacht das Haus verlassen und am Morgen betrunken kam. Ich beschloss, die Scheidung einzureichen, weil mit ihm zu leben, konnte ich nicht. Ich wollte Kinder. Mein Ex-Mann war keine zuverlässige Person. Vor 2 Jahren habe ich offiziell geschieden.
Ich will nicht sagen, dass alle russischen Männer sind schlecht. Es gibt viele gute Männer. Mein Schicksal war nicht mit den russischen Menschen entwickelt.
Nach der Scheidung wurde ich durch eine lange gehen und konnte nicht eine neue Beziehung mit Männern haben. Von Natur aus bin Monogame. Ich begann die Arbeit. Ging im Sommer ruhen.
Jetzt wurde mir klar, dass ich eine fürsorgliche, aufrichtige Liebe und Zärtlichkeit. Ich möchte in der Nähe eines fürsorglich, zuverlässig Mann, der bereit ist, mit mir immer sein werden.
Ich schätze in einem Menschen Aufrichtigkeit, Freundlichkeit, Güte, Mut und Selbstbewusstsein, seine Sorge für die Familie, Kinder und Frau.

Was sind die wesentlichen Werte des Lebens Sie stehen für sich selbst: Familie, Arbeit, Geld, oder etwas anderes?
Sie sprach mit jemandem über unsere Bekanntschaft? Ich bin sehr interessiert, darüber zu wissen. Wenn ja, wie sehen sie darauf reagieren?

Ich glaube, dass wir wissen, ist nicht gut genug. So, während ich wagte nicht niemandem sagen über unsere Bekanntschaft.
Ich möchte über Sie und Ihr Leben noch mehr wissen. Ich denke, was Sie über mich wissen, zu wollen.
Ich freue mich auf Ihre Antwort. Und natürlich neue Fotos.
Vergessen Sie Ihren Katya.


/

Hello my beautiful friend, xxx.
I am looking forward to your reply. I hope you may understand my thoughts in his last letter. Our communication is good hope for our future. :-) I'm happy when I received your letter. :-)
I am grateful that you imagined. You are a wonderful and interesting person. Now I concentrate on you. I started to think more about you. Are you glad to get to know me?
I usually wary of men. First, the agency I did not want to believe. I met you, and I believed them! For some reason I want to talk with you, I want you to open the heart and so honest with you. I want you to trust me completely, too.
You might wonder why I started looking for her husband on the Internet! I did not want to invite you with my problems at the start of dating.
I was married to a Russian man. At first I thought it was forever. Then we will no longer understand each other. Constant bickering. He often all night out of the house and in the morning came drunk. I decided to file for divorce, because to live with him, I could not. I wanted children. My ex-husband was not a reliable person. 2 years ago I officially divorced.
I'm not saying that all Russian men are bad. There are many good men. My fate was not developed with the Russian people.
After the divorce I was going through a long and could not have a new relationship with men. By nature'm monogamous. I started working. Was in the summer of rest.
Now I realized that I am a caring, sincere love and tenderness. I want to be close to a caring, reliable man who is willing to be with me forever.
I appreciate in a man sincerity, kindness, goodness, courage and self-confidence, his concern for the family, children and wife.

What are the essential values of life you stand for themselves: family, work, money, or something else?
She spoke to someone about our acquaintance? I am very interested to know about it. If so, how they see respond?

I believe that we know is not good enough. So while I did not dare tell anyone about our acquaintance.
I want to know about you and your life even more. I think what you know about me, want to.
I look forward to your reply. And of course new photos.
Forget your Katya.


Return-Path: kindkatenka@yandex.com
Received: from host200-230-dynamic.43-79-r.retail.telecomitalia.it (host200-230-dynamic.43-79-r.retail.telecomitalia.it [79.43.230.200])
by smtp2h.mail.yandex.net (nwsmtp/Yandex)
Date: Sat, 3 Jan 2015

Originating IP: 79.43.230.200
Originating ISP: Telecom Italia
City: Rome
Country of Origin: Italy

Pictures received with the email:

katya.JPG

katya1.JPG
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
User avatar
firefly
"Nut job" admin.
 
Posts: 71081
Joined: Sun Apr 22, 2012 12:27 am
Location: in a parallel universe

Re: kindkatenka@gmail.com

Unread postby firefly » Mon Jan 05, 2015 9:16 pm

Email:

Hallo xxx!
Ich bin sehr froh, Ihre Mitteilung wieder und dachte empfangen. Mit jedem Buchstaben beginnen wir einander besser zu lernen. Ich interessiere mich sehr für Sie! Ich mag dich wirklich.
Jetzt fühle ich mich einsam. Nur Ihre Briefe an mich wie ein Sonnenstrahl. Kommunikation mit Ihnen macht meine Stimmung gut.
Ich möchte wirklich Ihre Bekanntschaft weiter! Ich hoffe, dass uns dies gelingen wird, und wir können immer zusammen sein.
Ich werde Sie über meine Familie erzählen. Ich habe meine Mutter und Bruder. Der Name meiner Mutter Svetlana. Ihr seit 63 Jahren. Sie ist im Ruhestand. Zuvor arbeitete meine Mutter als Verkäufer. Vor ein paar Jahren, starb sein Vater an einem Herzanfall .
Der Name mein älterer Bruder Dmitri. Er 42 Jahre alt. Er arbeitet als Schweißer in der Fabrik für die Herstellung von Metalltüren.
Mein Bruder ist verheiratet. Es verfügt über 2 schöne Kinder. Meine Mutter lebt mit meinem Bruder in einer anderen Stadt, es hilft bei der Erziehung der Kinder. Die Frau meines Bruders ist gezwungen, zu arbeiten.
Ich gehe oft, um sie an den Wochenenden besuchen. Ich liebe die Zeit mit meinen Neffen. Manchmal ist die ganze Familie aus der Stadt zum Spaß. Der Sommer ist der Strand, Fischen oder Picknick. Im Winter, Skaten, Skifahren oder Spaß auf einem schneebedeckten Hügel. Ich möchte wirklich Kinder haben. :-)
Ich werde froh sein, wenn Sie mir sagen, über Ihre Familie. Haben Sie Geschwister? Mutter? Vater?
Ich will, dass wir ehrlich miteinander sein. Dies ist sehr wichtig, wenn wir eine ernsthafte Beziehung aufbauen wollen.
Ich möchte in der Nähe eines treuen und aufrichtigen Mann, der bereit ist, um für seine Frau zu jeder Zeit zu nehmen ist sein.
Ich werde bereit, sich vorbehaltlos alle solche Person zu geben, und ich denke, dass der Hauptvorteil der Frauen ist Loyalität und die Fähigkeit, eine Familie glücklich, ohne Streit und Konflikten. Sie stimmen mit mir?
An dieser Stelle will ich meinen Brief beenden. Ich werde mich auf Ihre Antwort zu suchen.
Ich freue mich immer, um Ihre neue Fotos.
Ihre Katya


/

Hello xxx!
I am very glad to receive your message again and thought. With every letter we better start learning today. I am very interested in you! I really like you.
Now I feel lonely. Only your letters to me like a ray of sunshine. Communication with you makes my mood well.
I really want to continue your acquaintance! I hope that we will be successful, and we can be together forever.
I'll tell you about my family. I have my mother and brother. The name of my mother Svetlana. She 63 years. She is retired. Previously, my mother worked as a salesman. A few years ago, his father died of a heart attack.
The name of my older brother Dmitri. He 42 years old. He works as a welder at the factory for the production of metal doors.
My brother is married. It has 2 beautiful children. My mother lives with my brother in another city, it will help in the education of children. My brother's wife is forced to work.
I often go to visit them on the weekends. I love spending time with my nephews. Sometimes the whole family is out of town for fun. Summer is the beach, fishing or picnicking. In winter, skating, skiing and fun on a snowy hill. I really want to have children. :-)
I will be glad if you tell me about your family. Do you have any siblings? Mother? Father?
I want us to be honest with each other. This is very important if we want to build a serious relationship.
I want to be close to a true and sincere man who is willing to take is for his wife at any time.
I'm willing to give unreservedly all such person, and I think that the main advantage of women is loyalty and the ability to make a family happy without controversy and conflict. You agree with me?
At this point I want to finish my letter. I'm going to search for your reply.
I always look forward to your new photos.
your Katya


Return-Path: kindkatenka@yandex.com
Received: from 151.gprs.mts.ru (151.gprs.mts.ru [213.87.129.151])
Date: Mon, 5 Jan 2015

Originating IP: 213.87.129.151
Originating ISP: Mts Ojsc
City: Kazan
Country of Origin: Russian Federation

Pictures received with the email:

katya.JPG

aunt.JPG
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
User avatar
firefly
"Nut job" admin.
 
Posts: 71081
Joined: Sun Apr 22, 2012 12:27 am
Location: in a parallel universe

Re: kindkatenka@gmail.com

Unread postby firefly » Sun Jan 11, 2015 6:13 pm

Received again the same email and same pictures like the ones posted on January 3rd... with another IP...

Return-Path: kindkatenka@yandex.com
Received: from 1F2E6A25.catv.pool.telekom.hu (1F2E6A25.catv.pool.telekom.hu [31.46.106.37])
Date: Fri, 9 Jan 2015

Originating IP: 31.46.106.37
Originating ISP: Magyar Telekom
City: Békéscsaba
Country of Origin: Hungary
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
User avatar
firefly
"Nut job" admin.
 
Posts: 71081
Joined: Sun Apr 22, 2012 12:27 am
Location: in a parallel universe


Return to Romance scams.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 117 guests